dijous, 19 de maig del 2011

Llapis











.
.
-Fas pena.
-Qui? Jo ?
-Sí, tu. On vas tan desmanegat?
-No suporto que m’imposin cap norma.
-Causaries una millor impressió si anessis ben clenxinat.
-No m’importen gens les impressions de qui només sap mirar per fora i oblida la consistència de la mina.


Les certeses són com l’aigua.
Jo, sóc pedra. Descarnat. Nu. No tinc l’escorça polida per cent miralls de ferro. No sóc la superfície cònica perfecte que somies. Només sóc jo.
I puc recórrer els teus horitzons, àvids i tendres de saviesa. Et dono l’únic que tinc.
Sóc teu.


Montserrat Cornelles i Pujol / Josep Vilà i Teixidó


Fotografia : Montserrat Cornelles



Publicat a la revista : " THE SECRET, la revista " :
http://www.thesecretlarevista.com/ca/59/1918/Llapis.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada